יש לי אור חכם בממד שמחובר לי להום אסיסטנט. אני רוצה שבכל פעם שיש אזעקה באשקלון צפון(של טילים ולא של שום דבר אחר) שידלק ושיש התרעה של האירוע הסתיים האור יכבה אני יודע לעשות טמפלטים אבל אני לא בטוח שזה יעבוד לי. אפשר בבקשה שישלחו לי את הטמפלטים הנחוצים בשביל החיישן הבינארי?
תודה רבה
יש לי אור חכם בממד שמחובר לי להום אסיסטנט. אני רוצה שבכל פעם שיש אזעקה באשקלון צפון(של טילים ולא של שום דבר אחר) שידלק ושיש התרעה של האירוע הסתיים האור יכבה אני יודע לעשות טמפלטים אבל אני לא בטוח שזה יעבוד לי. אפשר בבקשה שישלחו לי את הטמפלטים הנחוצים בשביל החיישן הבינארי?
תודה רבה